Podsumowanie roku 2015 w SEO

Podsumowanie roku 2015 w SEO

W obliczu wielu różnych zmian związanych z wyszukiwarką Google niejako w cieniu pozostała pozornie drobna modyfikacja jaką było usunięcie z wyników wyszukiwania możliwości zmiany lokalizacji. Dotychczas bowiem mieliśmy możliwość łatwego określenia dla jakiej lokalizacji geograficznej chcemy zobaczyć wyniki wyszukiwania.

Działo się również jeśli chodzi o samo Google bowiem firma wprowadziła nowe logo na co prawdopodobnie wiele osób nawet nie zwróciło uwagi. Jednak zdecydowanie większym wydarzeniem o którym wspomniały praktycznie wszystkie media było stworzenie koncernu Alphabet. To właśnie jemu podlega teraz Google, którego głównym obszarem działania ma pozostać wyszukiwarka internetowa a także wszelkie inne projekty takie jak system Android czy Google X a więc dział zajmujący się innowacyjnymi technologiami. Powstanie Alphabet przedstawione zostało jako wielkie wydarzenie, jednak obecnie po paru miesiącach od momentu powstania nowej spółki, można stwierdzić że zmiana ta miała raczej charakter organizacyjny. Nie ma się zresztą czemu dziwić bowiem liczba projektów jakimi zajmowało się w ostatnim okresie Google była naprawdę ogromna.

Podsumowują ubiegły rok można zatem jednoznacznie stwierdzić, że działo się w nim naprawdę wiele. Patrząc jednak na to wszystko z perspektywy, śmiało można jednocześnie przyznać, że pomimo dynamiki zmian był to mimo wszystko rok stosunkowo spokojny bowiem nie doczekaliśmy się żadnego naprawdę rewolucyjnego zdarzenia. Kto wie być może to swoista cisza przed burzą i rok 2016 przyniesie nam zmiany, które w radykalny sposób zmienią wyniki wyszukiwania.

Podziel się z innymi tym artykułem...Share on Facebook1Share on Google+1Email this to someone