Promocja marki sklepów internetowych - ikonaPromocja marki

Bez względu na to czy dopiero startujesz ze swoim sklepem internetowym czy masz już doświadczenie w e-handlu a własny sklep prowadzisz od dłuższego czasu musisz sobie zdawać sprawę z tego, że jednym z czynników decydujących o Twoim sukcesie jest wizerunek wśród użytkowników a więc Twoich potencjalnych klientów. Jego budowa to złożony i długotrwały proces, który łatwo zniweczyć nawet przez jeden niewielki błąd tak więc może on zdecydować zarówno o sukcesie sklepu jak i o jego klęsce. Właśnie dlatego kwestię dbania o wizerunek najlepiej jest powierzyć profesjonalistom.

Promując Twoją markę w Internecie dbamy o dotarcie do świadomości potencjalnych klientów i budowanie wśród nich rozpoznawalności Twojego sklepu oraz związanych z nim pozytywnych skojarzeń oraz emocji. Aby sprostać temu zadaniu wykorzystujemy zarówno marketing szeptany oraz społecznościowy jak i klasyczne metody promocji w sieci takie jak pozycjonowanie czy kampanie Google AdWords.

Sposoby promowania marki

Pozycjonowanie

Jest to niezwykle efektywna metoda budowania swojej obecności w wynikach wyszukiwania i docierania w ten sposób ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Należy sobie bowiem zdawać sprawę z tego, że wyszukiwarka to obecnie jedno z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez konsumentów podczas zakupów w sieci. Przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie wiele użytkowników przegląda oferty przynajmniej kilku sklepów na których oferty trafiają właśnie za pośrednictwem wyników wyszukiwania.

Reklama AdWords

To idealne rozwiązanie dla wszystkich którym zależy na dotarciu ze swoją reklamą do użytkowników możliwie jak najszybciej. Kampania reklamowa może być uruchomiona w ciągu jednego dnia. Dzięki temu niemal natychmiast można zacząć pozyskiwanie klientów wśród milionów użytkowników korzystających z wyszukiwarki Google.

Marketing szeptany

Podstawą tego rodzaju działań marketingowych jest tworzenie przekazów reklamowych w sposób swobodny i spontaniczny. Są one bezpośrednio kierowanie do społeczności użytkowników poprzez fora, blogi czy portale społecznościowe. Odpowiednio prowadzony nie tylko zwiększa zainteresowania daną marką ale może również wpływać na sposób w jaki jest postrzegana wśród użytkowników.

Marketing społecznościowy

Jest to skuteczna forma komunikacji zarówno z obecnymi jak i potencjalnymi klientami. Pozwala promować wśród użytkowników swoją ofertę u budować z nimi trwałą więź. Jednocześnie zapewnia naprawdę bogate możliwości kreowania wśród społeczności odpowiedniego wizerunku marki nie tylko poprzez publikowanie odpowiednich treści ale też angażowanie użytkowników choćby poprzez organizowanie konkursów. Istotną kwestią jest też zasięg marketingu społecznościowego, który nie jest ograniczony jedynie do popularnych portali społecznościowych takich jak Facebook czy Google+ ale obejmuje również wszelkie formy blogów a także serwisy umożliwiające publikowanie materiałów wideo takie jak YouTube.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sklepach internetowych lub masz pytania dotyczące naszych usług skorzystaj z naszej bazy wiedzy lub po prostu napisz do nas

Baza wiedzyWyślij zapytanie