Przekonaj się jak SEO wspomaga kampanię AdWords

Przekonaj się jak SEO wspomaga kampanię AdWords

Pozycjonowanie pozornie nie ma zbyt wiele wspólnego z AdWords choć oczywiście co jakiś słychać kolejny raz o teorii mówiącej o tym że inwestowanie w AdWords ma realny wpływ na organiczne wyniki wyszukiwania. Do tej pory jednak nikt takich zależności nie udowodnił i to nie tym będziemy się zajmować w tym artykule.

Tym razem chcemy zwrócić uwagę na fakt że to pozycjonowanie ma w pewien sposób wpływ na reklamy Google AdWords. Nie mówimy tu jednak o głównym etapie pozycjonowania a więc linkowaniu ale o SEO gdyż to właściwa optymalizacja może bardzo pomóc również przy prowadzonej kampanii. Wszystko dlatego że jedną ze składowych wyniku jakości w Google AdWords jest jakość strony docelowej. Odpowiednio ją dopracowując można jest szansa uzyskać lepszy wynik jakości a co za tym idzie niższe CPC.

Dlatego właśnie tak ważne jest aby przed rozpoczęciem działań marketingowych bez względu na to czy mają się one opierać na pozycjonowaniu, reklamie AdWords czy nawet wspólnym wykorzystaniu tych dwóch form zrobić dokładny audyt całej strony który pozwoli wychwycić wszystkie elementy wymagające jeszcze poprawy.

Podziel się z innymi tym artykułem...Share on Facebook3Share on Google+1Email this to someone