Reklama AdWords sklepów internetowych - ikonaReklama AdWords

W ostatnim czasie AdWords stało się jednym z podstawowych narzędzi skutecznie wspierających promocję sklepów internetowych. Pomimo wielu konkurencyjnych sposobów reklamowania się w Internecie to właśnie system firmy Google wzbudza największe zainteresowanie. Wynika to w głównej mierze z lokalizacji reklam, które prezentowane ponad organicznymi wynikami wyszukiwania a więc w miejscu, które skupia największą uwagę użytkownika. Kluczowy jest w tym wypadku fakt że Google AdWords dawno nie jest już systemem emitującym jedynie proste reklamy tekstowe.

Obecnie różnorodność dostępnych form reklamowych pozwala skutecznie zainteresować ofertą sklepu internetowego potencjalnych klientów. W przypadku sklepów internetowych nie bez znaczenia są też dodatkowe możliwości AdWords poniekąd dedykowane właśnie im. Mowa o remarketingu dającym możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do klienta który już odwiedził sklep oraz Google Shopping pozwalającym na jeszcze lepsze prezentowanie swojego asortymentu.

Zalety reklamy AdWords

Zasięg

Bez względu na to czy planujesz działać lokalnie czy też Twój sklep ma mieć zasięg globalny dzięki Google AdWords bez trudu dotrzesz ze swoją reklamą do odpowiedniej grupy użytkowników.

Efektywność

System Google AdWords dobiera wyświetlane reklamy do zainteresowań konkretnych użytkowników. Dzięki temu Twoja kampania reklamowa jest precyzyjnie kierowana do osób, które potencjalnie mogą być zainteresowane tym co oferujesz.

Elastyczność

Sam decydujesz o tym do kogo ma być kierowana Twoja reklama. Możesz określić nie tylko docelowe kraje dla Twojej kampanii ale nawet dokładny czas emisji reklam.

Statystyki

System Google AdWords daje dostęp do statystyk obrazujących liczbę kliknięć i efektywność w przypadku poszczególnych reklam oraz całych kampanii.

Szybkość

Jeśli tylko reklama spełnia wymogi co do minimalnej stawki może być emitowana niemal natychmiast przyciągając użytkowników do Twojego sklepu.

Kontrola kosztów

Precyzyjnie określasz jak duży budżet chcesz przeznaczyć na tą formę reklamy a także jaki maksymalny koszt jednego kliknięcia akceptujesz.

Pakiety reklamy AdWords

Reklamy tekstowe

149 zł/miesiąc
  • Podstawowy rodzaj kampanii AdWords oparty na reklamach tekstowych. Wykorzystywany zarówno do promowania oferty sklepu jak i jego marki.

Reklamy produktowe

299 zł/miesiąc
  • Typ kampanii AdWords przeznaczony dla sklepów internetowych pragnących dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszego grona użytkowników.
W powyżej przedstawionych pakietach maksymalny budżet kampanii to 3 000 zł. W przypadku chęci przeprowadzenia kampanii z większym budżetem skontaktuj się z nami.

Porównaj pakiety

Elementy reklamy AdWords

Reklama kontekstowa

Dzięki takiej formie reklamy możesz skuteczniej docierać do użytkowników z grupy docelowej do której skierowana jest oferta Twojego sklepu. Twoja reklama może pojawiać na branżowych portalach, katalogach czy forach. Jest to mało inwazyjna forma reklamy, która w dodatku dopasowana jest do zainteresowań użytkowników i znacznie lepiej przez nich przyjmowana niż klasyczne bannery reklamowe czy reklamy typu pop-up.

Google Shopping

W przypadku sklepów internetowych tym co najbardziej interesuje potencjalnych klientów są konkretne produkty z oferty. Google Shopping daje bogate możliwości prezentowania poszczególnych towarów ze swojego asortymentu i to za nim użytkownik trafi na stronę sklepu bo bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu można łatwo dotrzeć ze swoją ofertą do klientów zainteresowanych konkretnym produktem czy kategorią produktów.

 Remarketing

Jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich którzy chcą dotrzeć z przekazem reklamowym do klientów, którzy już kiedyś odwiedzili ich sklep. Na podstawie produktów którymi byli zainteresowani przeglądając ofertę sklepu można takim osobom wyświetlić spersonalizowane reklamy. Tego rodzaju reklamy mogą się pojawiać użytkownikom nie tylko podczas wyszukiwania fraz związanych z ofertą danego sklepu ale również na stronach działających w ramach sieci reklamowej firmy Google.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sklepach internetowych lub masz pytania dotyczące naszych usług skorzystaj z naszej bazy wiedzy lub po prostu napisz do nas

Baza wiedzyWyślij zapytanie