Zająłeś się pozycjonowaniem a czy nie zapomniałeś o SEO?

Zająłeś się pozycjonowaniem a czy nie zapomniałeś o SEO?

Pozycjonowanie przez wielu traktowane jest jako idealny sposób na szybkie przyciągnięcie klientów do swojego sklepu a co za tym idzie zarabianie. Niestety właśnie ten nacisk na jak najszybszy efekt często prowadzi do tego że mamy do czynienia z pozycjonowaniem, które jeśli nawet przynosi efekt to jedynie krótkotrwały. W dodatku szkody jakie wyrządza pociągają za sobą dodatkowe wydatki związane z usuwaniem filtra do którego zbyt szybkie działania niechybnie prowadzą.

Trzeba sobie uświadomić że pośpiech nie jest w tym wypadku dobrym doradcą a pozycjonowanie jeśli ma przynieść oczekiwany a więc przede wszystkim trwały efekt powinno być traktowane jako fundament e-biznesu. Niemal każdy zdaje chyba sobie sprawę z tego że jeśli fundament jest wątły to nić trwałego na nim nie zbudujemy i właśnie dokładnie tak jest w przypadku sklepów internetowych.

Dlatego wszelkie działania należy zacząć od zrobienia porządków w swoim sklepie i poświęcenie czasu na SEO, które jako pojęcie jest używane zamiennie z pozycjonowaniem i być może właśnie dlatego tak często zapomina się o tym czego naprawdę dotyczy a więc o optymalizacji, które właśnie szczególnie w przypadku sklepu internetowego może zdziałać prawdziwe cuda.

Z jednej strony bowiem potrafi ułatwić osiągnięcie wysokich pozycji na frazy na których najbardziej nam zależy a z drugiej jeśli jest dobrze zrobiona może sprawić że nasz sklep zacznie się pojawiać w wynikach wyszukiwania na dziesiątki dodatkowych fraz przyciągających dodatkowe odwiedziny. Oczywiście wymaga to jednak czasu wiele osób zniechęca i skłania do obrania drogi na skróty i skupienia się na pozycjonowaniu z pominięciem SEO.

Podziel się z innymi tym artykułem...Share on Facebook2Share on Google+1Email this to someone